Scroll down

فیلم های بازیگر Elizabeth Gillies الیزابت گیلیس

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Elizabeth Gillies ( الیزابت گیلیس )
8 فیلم imdb wiki

الیزابت گیلیس

الیزابت اگان گیلیس (به انگلیسی: Elizabeth Gillies) (زاده ۱۹۹۳ در هاوورث، نیوجرسی) خواننده و بازیگر امریکایی است. وی در سال ۱۹۹۷ در یک سریال بنام جوابش را پیدا کن ایفای نقش کرد. و نسخه دوم آن در سال ۲۰۱۲ ساخته شد. الیزابت گیلیس در مجموعه تلویزیونی آی کارلی که یک سریال برای کودک و نوجوان بود نیز در سال ۲۰۰۷ بازی کرد. و در سریال بعدی خود بنام ویکتوریوس که یک کمدی درام بود درخشش خوبی داشت آخرین حضور ا ... ادامه ...

الیزابت اگان گیلیس (به انگلیسی: Elizabeth Gillies) (زاده ۱۹۹۳ در هاوورث، نیوجرسی) خواننده و بازیگر امریکایی است. وی در سال ۱۹۹۷ در یک سریال بنام جوابش را پیدا کن ایفای نقش کرد. و نسخه دوم آن در سال ۲۰۱۲ ساخته شد. الیزابت گیلیس در مجموعه تلویزیونی آی کارلی که یک سریال برای کودک و نوجوان بود نیز در سال ۲۰۰۷ بازی کرد. و در سریال بعدی خود بنام ویکتوریوس که یک کمدی درام بود درخشش خوبی داشت آخرین حضور او در تلویزیون، سریالی بنام بورلی هیلز ۹۰۲۱۰ است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram