Scroll down

فیلم های بازیگر John Bonham جان بونام

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر John Bonham ( جان بونام )
2 فیلم imdb wiki

جان بونام

جان هنری بانِم (به انگلیسی: John Henry Bonham) (تولد ۳۱ می ۱۹۴۸-مرگ ۲۵ سپتامبر ۱۹۸۰) ترانه‌نویس و درامر انگلیسی بود که بیشتر به خاطر فعالیتش در گروه لد زپلین شناخته می‌شود. جان بانم یکی از مهم‌ترین درامرهای تاریخ موسیقی است و بارها به عنوان برترین درامر تاریخ راک انتخاب شده‌است. مشخصه‌های اصلی نوازندگی جان بانِم نوازندگی بسیار قدرتمند، پای راست سریع و تسلط فیزیکی یگانه بر ساز و بنیان تهاجمی و خشن ... ادامه ...

جان هنری بانِم (به انگلیسی: John Henry Bonham) (تولد ۳۱ می ۱۹۴۸-مرگ ۲۵ سپتامبر ۱۹۸۰) ترانه‌نویس و درامر انگلیسی بود که بیشتر به خاطر فعالیتش در گروه لد زپلین شناخته می‌شود. جان بانم یکی از مهم‌ترین درامرهای تاریخ موسیقی است و بارها به عنوان برترین درامر تاریخ راک انتخاب شده‌است. مشخصه‌های اصلی نوازندگی جان بانِم نوازندگی بسیار قدرتمند، پای راست سریع و تسلط فیزیکی یگانه بر ساز و بنیان تهاجمی و خشن نوازندگی او بود که طبل نوازی متعارف راک با آن معرفی شد. جان بانم نوازندگی درام در سبک راک را به تمامی تعریف و تثبیت کرد. منتقدین، تاریخ نوازندگی درام را به قبل و بعد از جان بانم تقسیم کرده‌اند. مجلهٔ رولینگ استون او را «بهترین درامر تمام دوران» نامیده‌است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram