Scroll down

فیلم های بازیگر Saeed Poursamimi سعید پورصمیمی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Saeed Poursamimi ( سعید پورصمیمی )
2 فیلم imdb wiki

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی (زادهٔ ۹ اسفند ۱۳۲۲) بازیگر ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او که به استاد بازی در نقش‌های دوم معروف است سه سیمرغ بلورین در رشتهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل برای بازی در فیلم‌های ناخدا خورشید (۱۳۶۵)، تحفه‌ها (۱۳۶۶) و پرده آخر (۱۳۶۹) کسب کرده‌است. از او در دومین جشنواره کمدی گل‌آقا به عنوان پیشکسوت سینمای کمدی تقدیر به ... ادامه ...

سعید پورصمیمی (زادهٔ ۹ اسفند ۱۳۲۲) بازیگر ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او که به استاد بازی در نقش‌های دوم معروف است سه سیمرغ بلورین در رشتهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل برای بازی در فیلم‌های ناخدا خورشید (۱۳۶۵)، تحفه‌ها (۱۳۶۶) و پرده آخر (۱۳۶۹) کسب کرده‌است. از او در دومین جشنواره کمدی گل‌آقا به عنوان پیشکسوت سینمای کمدی تقدیر به عمل آمد. او با کسب سه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر، رکورددار دریافت این جایزه این بخش از جشنواره فیلم فجر است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram