Scroll down

فیلم های بازیگر Payman Maadi پیمان معادی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Payman Maadi ( پیمان معادی )
15 فیلم imdb wiki

پیمان معادی

پیمان مَعادی (زادهٔ ۹ تیر ۱۳۴۹ در نیویورک) کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی-آمریکایی زاده نیویورک است که در ۶ سالگی به ایران آمد. او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «دربارهٔ الی» به عنوان بازیگر صاحب سبک، شناخته شد. وی برندهٔ سیمرغ بلورین هیئت ویژه داوران در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همر ... ادامه ...

پیمان مَعادی (زادهٔ ۹ تیر ۱۳۴۹ در نیویورک) کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی-آمریکایی زاده نیویورک است که در ۶ سالگی به ایران آمد. او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «دربارهٔ الی» به عنوان بازیگر صاحب سبک، شناخته شد. وی برندهٔ سیمرغ بلورین هیئت ویژه داوران در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین دریافت کرد. پیمان معادی از بازیگران ایرانی-آمریکایی است از مهم‌ترین نقش‌های بین‌المللی او می‌توان در نقش علی در فیلم کمپ ایکس ری، فیلم آخرین شوالیه‌ها در کنار مورگان فریمن و در نقش پدر نصیر خان در سریال آمریکایی آن شب اشاره کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram