Scroll down

فیلم های بازیگر Jason Segel جیسون سیگل

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Jason Segel ( جیسون سیگل )
31 فیلم imdb wiki

جیسون سیگل

جیسون جردن سیگِل (به انگلیسی: Jason Jordan Segel)، متولد ۱۸ ژانویه ۱۹۸۰ بازیگر تلویزیون و فیلم، نمایشنامه نویس و موسیقی دان آمریکایی می‌باشد. او بیشتر به خاطر کارهایی که با همراه با جود آپاتاو داشت مانند سریال‌های کوتاه تلویزیونی «فریکس و گیکس» و «اعلان نشده» و فیلمهایی مانند فراموش کردن سارا مارشال، ناراحت شده و دوستت دارم، مرد و همچنین به خاطر بازی اش به عنوان مارشال اریکسن در سریال کمدی شبکه سی ... ادامه ...

جیسون جردن سیگِل (به انگلیسی: Jason Jordan Segel)، متولد ۱۸ ژانویه ۱۹۸۰ بازیگر تلویزیون و فیلم، نمایشنامه نویس و موسیقی دان آمریکایی می‌باشد. او بیشتر به خاطر کارهایی که با همراه با جود آپاتاو داشت مانند سریال‌های کوتاه تلویزیونی «فریکس و گیکس» و «اعلان نشده» و فیلمهایی مانند فراموش کردن سارا مارشال، ناراحت شده و دوستت دارم، مرد و همچنین به خاطر بازی اش به عنوان مارشال اریکسن در سریال کمدی شبکه سی‌بی‌اس، آشنایی با مادر شناخته می‌شود.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram