Scroll down

فیلم های بازیگر Bill Goldberg بیل گلدبرگ

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Bill Goldberg ( بیل گلدبرگ )
20 فیلم imdb wiki

بیل گلدبرگ

ویلیام اسکات «بیل» گلدبرگ (به انگلیسی: William Scott "Bill" Goldberg) (زادهٔ ۲۷ دسامبر در یک خانواده یهودی۱۹۶۶) کشتی‌گیر حرفه‌ای، بازیکن فوتبال و بازیگر آمریکایی است که بیشتر به دلیل حضور در دبلیو دبلیو ای و دبلیو سی دبلیو شناخته می‌شود.
وی فعالیت خود را از سال ۱۹۹۰ میلادی آغاز کرد
یقیناً علاقه‌مندان به رستلینگ خشن‌ترین و وحشی‌ترین استار دنیای رستلینگ را می‌شناسند. اسطوره ایی که با حملات و ضربات س ... ادامه ...

ویلیام اسکات «بیل» گلدبرگ (به انگلیسی: William Scott "Bill" Goldberg) (زادهٔ ۲۷ دسامبر در یک خانواده یهودی۱۹۶۶) کشتی‌گیر حرفه‌ای، بازیکن فوتبال و بازیگر آمریکایی است که بیشتر به دلیل حضور در دبلیو دبلیو ای و دبلیو سی دبلیو شناخته می‌شود.
وی فعالیت خود را از سال ۱۹۹۰ میلادی آغاز کرد
یقیناً علاقه‌مندان به رستلینگ خشن‌ترین و وحشی‌ترین استار دنیای رستلینگ را می‌شناسند. اسطوره ایی که با حملات و ضربات سهمگین خود مسابقاتش را به جذابترین و پرطرفدارترین مسابقات تبدیل می‌کرد. این استار محبوب کسی نیست جز بیل گلدبرگ. او به دلیل بزرگترین رکورد شکست‌ناپذیری ممتد در کشتی حرفه‌ای و ۱۷۳ برد متوالی و ۰ باخت معروف است. گلدبرگ در اون دوران تونست رکوردی عجیب بزنه بیل در هیچ مسابقه یک به یکی شکست نخورده بودتمام شکستهای بیل مربوط به دخالت افراد دیگه یا مسابقات هیندیکپ بودکسی که با دخالتش باعث از بین رفتن رکورد بیل شد کسی نبود جز کوین نش !بیل حتی در WWE هم این رویه رو حفظ کرد و در هیچ مسابقه تک به تکی شکست نخورد.
بی شک یکی از رسلرهایی که تا سال‌ها در خاطر مردم خواهد ماند همین بیل گلدبرگ است کسی که در WCW تونست واسه خودش اسمی دست و پا کنه و با مسابقاتی که برگزار کرد کاری کرد که هنوزم هنوزه ملت دنبال اخبار ریترنش باشن !نکته قابل ذکر گلدبرگ قبل از اینکه کشتی‌گیر حرفه‌ای شود، بازیکن فوتبال آمریکایی بود. بعد از بازنشستگی از کشتی حرفه‌ای، فعالیت خود را در هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)آغاز کرد.
هنگام مسابقه گلدبرگ می‌گفت: نفر بعدی کیه؟
پس از بازگشت دوباره گلدبرگ به RAW مسابقهٔ او با براک لزنر در SURVIVOR SERIES ثبت شد؛ که گلبرگ توانست در کمتر از دو دقیقه براک لزنر را با دو حرکت اسپیر و یک جک هامر شکست دهد. سپس گلدبرگ در RAW شب بعد حاضر شد و گفت به دنبال کسب کمربند می‌باشد و خبر از حضور خود در مسابقهٔ رویال رامبر مچ ۲۰۱۷ داد. گلدبرگ به عنوان نفر شماره ۲۸ وارد رینگ شد و باز هم با تحقیر براک لزنر زیر یک دقیقه او را به بیرون رینگ پرتاپ کرد و خودش هم به دست تیکر از مسابقه حذف شد. در راو شب بعد از رویال رامبر براک لزنر و پل هیمن گلدبرگ را برای رسملنیا ۳۳ چلنج کردن و او از براک لزنر شکست خورد و کمربند یونیورسال را به براک لزنر(قهرمان کنونی)واگذار کرد.
گُلدبرگ قهرمان سابق کمربند یونیورسال دبلیودبلیوئی است؛ او در فست‌لین با شکست کوین اوونز طی ۲۲ ثانیه، صاحب این کمربند شد. او همچنین پیش از این، با بازگشتش پس از ۱۲ سال به دبلیودبلیوئی، در رویداد سروایور سریز مقابل براک لزنر طی ۱ دقیقه و ۲۶ ثانیه به پیروزی رسیده بود.
بیل گلدبرگ تازگیا در سوپرشو داون ۲۰۱۹ مقابل اندرتیکر قرار گرفت و با اینکه دیگر توانایی مسابقه دادن نداشت تمام تلاش خود را برای ارائه مسابقه ای خوب انجام داد ولی متاسفانه از اندرتیکر شکست خورد. در هر حال او در این سن مسابقه داد و همه را شگفت زده کرد و هنوز هم او را به عنوان اسطوره ای بی همتا میشناسند.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram