Scroll down

فیلم های بازیگر Jonathan Majors جاناتان میجرز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Jonathan Majors ( جاناتان میجرز )
14 فیلم imdb wiki

جاناتان میجرز

جاناتان مایکل میجرز (انگلیسی: Jonathan Michael Majors؛ زادهٔ ۷ سپتامبر ۱۹۸۹) بازیگر آمریکایی است. او نخست با بازی در فیلم مستقل آخرین مرد سیاه‌پوست در سان فرانسیسکو (۲۰۱۹) نگاه عموم را به خود جلب کرد و با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی لاوکرفت کانتری (۲۰۲۰) که برایش نامزد جایزهٔ امی ساعات پربیننده شد، به شهرت بیشتری رسید. او همچنین چهره‌های تاریخی را در فیلم وسترن هرچه قوی‌تر، سخت‌تر زمین‌می‌خوری (۲۰۲۱ ... ادامه ...

جاناتان مایکل میجرز (انگلیسی: Jonathan Michael Majors؛ زادهٔ ۷ سپتامبر ۱۹۸۹) بازیگر آمریکایی است. او نخست با بازی در فیلم مستقل آخرین مرد سیاه‌پوست در سان فرانسیسکو (۲۰۱۹) نگاه عموم را به خود جلب کرد و با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی لاوکرفت کانتری (۲۰۲۰) که برایش نامزد جایزهٔ امی ساعات پربیننده شد، به شهرت بیشتری رسید. او همچنین چهره‌های تاریخی را در فیلم وسترن هرچه قوی‌تر، سخت‌تر زمین‌می‌خوری (۲۰۲۱) و از خودگذشتگی (۲۰۲۲) به تصویر کشید. میجرز از سال ۲۰۲۱ نسخه‌های متفاوت از شخصیت کمیک کانگ فاتح را در دنیای سینمایی مارول ایفا کرده‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram