Scroll down

فیلم های بازیگر Navid Negahban نوید نگهبان

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Navid Negahban ( نوید نگهبان )
28 فیلم imdb wiki

نوید نگهبان

نوید نگهبان (به انگلیسی: Navid Negahban) (زادهٔ ۱۲ خرداد ۱۳۴۷ در مشهد)، بازیگر ایرانی-آمریکایی است. اشتیاق وی به بازیگری او را به مدت هشت سال در آلمان، به گذراندن دوره مهارت‌های نمایشی مشغول نگه داشت و بعد از آن نیز به آمریکا سفر کرد و در آنجا با بازی در طیف گسترده‌ای از نقش‌های تلویزیونی، فیلم و تئاتر، پایه‌های حرفه‌ای خود را در زمینه بازیگری محکم‌تر کرد و سپس با ایفای نقش در چند فیلم هالیوودی، ب ... ادامه ...

نوید نگهبان (به انگلیسی: Navid Negahban) (زادهٔ ۱۲ خرداد ۱۳۴۷ در مشهد)، بازیگر ایرانی-آمریکایی است. اشتیاق وی به بازیگری او را به مدت هشت سال در آلمان، به گذراندن دوره مهارت‌های نمایشی مشغول نگه داشت و بعد از آن نیز به آمریکا سفر کرد و در آنجا با بازی در طیف گسترده‌ای از نقش‌های تلویزیونی، فیلم و تئاتر، پایه‌های حرفه‌ای خود را در زمینه بازیگری محکم‌تر کرد و سپس با ایفای نقش در چند فیلم هالیوودی، به عنوان یکی از بازیگران ایرانی-آمریکایی هالیوود مطرح گردید.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram