Scroll down

فیلم های کارگردان Benny Safdie بنجامین سفدی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Benny Safdie ( بنجامین سفدی )
4 فیلم imdb wiki

بنجامین سفدی

بنجامین سفدی (انگلیسی: Benjamin Safdie؛ زادهٔ ۲۴ فوریه ۱۹۸۶) کارگردان فیلم، فیلم‌نامه‌نویس، بازیگر و تدوینگر فیلم اهل ایالات متحده آمریکا است که بیشتر به دلیل همکاری با برادر بزرگترش، جاش سفدی به عنوان فیلم‌ساز شناخته می‌شود. از جمله آثار کارگردانی شده توسط او می‌توان به اوقات خوش (۲۰۱۷) و جواهرات تراش‌نخورده (۲۰۱۹) اشاره کرد. او در فیلم‌های لیکریش پیتزا (۲۰۲۱)، خدایا آن‌جایی؟ منم مارگرت (۲۰۲۳) و ... ادامه ...

بنجامین سفدی (انگلیسی: Benjamin Safdie؛ زادهٔ ۲۴ فوریه ۱۹۸۶) کارگردان فیلم، فیلم‌نامه‌نویس، بازیگر و تدوینگر فیلم اهل ایالات متحده آمریکا است که بیشتر به دلیل همکاری با برادر بزرگترش، جاش سفدی به عنوان فیلم‌ساز شناخته می‌شود. از جمله آثار کارگردانی شده توسط او می‌توان به اوقات خوش (۲۰۱۷) و جواهرات تراش‌نخورده (۲۰۱۹) اشاره کرد. او در فیلم‌های لیکریش پیتزا (۲۰۲۱)، خدایا آن‌جایی؟ منم مارگرت (۲۰۲۳) و اوپنهایمر (۲۰۲۳) ایفای نقش کرده‌است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram