Scroll down

فیلم های کارگردان Parviz Kimiavi پرویز کیمیاوی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Parviz Kimiavi ( پرویز کیمیاوی )
1 فیلم imdb wiki

پرویز کیمیاوی

پرویز کیمیاوی (زاده ۱۳۱۸، تهران) کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تدوینگر ایرانی است. کیمیاوی همراهِ سهراب شهیدثالث و عباس کیارستمی از چهره‌های برجستهٔ مینیمالیست در موج نوی سینمای ایران به‌شمار می‌آید. وی برنده جایزه خرس نقره‌ای جشنواره فیلم برلین برای فیلم باغ سنگی در سال ۱۹۷۶ است. فیلم تصویر در انتظار ساخته حسن صلح‌جو در سال ۲۰۱۴ دربارهٔ پرویز کیمیاوی در بی‌بی‌سی فارسی به نمایش درآمد. این مستند نیمه ... ادامه ...

پرویز کیمیاوی (زاده ۱۳۱۸، تهران) کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تدوینگر ایرانی است. کیمیاوی همراهِ سهراب شهیدثالث و عباس کیارستمی از چهره‌های برجستهٔ مینیمالیست در موج نوی سینمای ایران به‌شمار می‌آید. وی برنده جایزه خرس نقره‌ای جشنواره فیلم برلین برای فیلم باغ سنگی در سال ۱۹۷۶ است. فیلم تصویر در انتظار ساخته حسن صلح‌جو در سال ۲۰۱۴ دربارهٔ پرویز کیمیاوی در بی‌بی‌سی فارسی به نمایش درآمد. این مستند نیمه بلند با بیانی سینمایی و تصویری به روایت پرویز کیمیاوی از خودش و حضورش در سینما می‌پردازد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram