Scroll down

فیلم های کارگردان Pete Docter پیت داکتر

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Pete Docter ( پیت داکتر )
4 فیلم imdb wiki

پیت داکتر

پیت داکتر (به انگلیسی: Pete Docter)، (زاده 9 اکتبر 1968) در آمریکا، یک پویانما، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، صداپیشه و مدیر ارشد خلاق پیکسار است. او را بیشتر به دلیل کارگردانی پویانمایی های شرکت هیولاها (2001)، بالا (2009)، درون و بیرون (2015)، به زودی: روح (2020)، و به عنوان شخصیت کلیدی و همکار در پیکسار می‌شناسند. او تاکنون، برای هشت بار جایزه اسکار، (2 بار برنده برای بالا و درون و بیرون، -جایزه اس ... ادامه ...

پیت داکتر (به انگلیسی: Pete Docter)، (زاده 9 اکتبر 1968) در آمریکا، یک پویانما، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، صداپیشه و مدیر ارشد خلاق پیکسار است. او را بیشتر به دلیل کارگردانی پویانمایی های شرکت هیولاها (2001)، بالا (2009)، درون و بیرون (2015)، به زودی: روح (2020)، و به عنوان شخصیت کلیدی و همکار در پیکسار می‌شناسند. او تاکنون، برای هشت بار جایزه اسکار، (2 بار برنده برای بالا و درون و بیرون، -جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی)، هفت بار برای جایزه آنی (5 بار برنده)، یک بار برای بفتا (برنده)، و یک بار برای جایزه فیلم هوچی (برنده)، نامزد شده است. وی، خود را به عنوان "بچه ای گیک، از مینه سوتا که دوست دارد کارتون بکشد" توصیف کرده است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram