Scroll down

فیلم های کارگردان Eva Husson اوا هوسون

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های کارگردان Eva Husson ( اوا هوسون )
3 فیلم imdb wiki

اوا هوسون

اوا هوسون (به فرانسوی: Eva Husson) کارگردان و فیلمنامه‌نویس اهل فرانسه است. او حرفه خود را به عنوان یک بازیگر پیش از کارگردانی فیلم کوتاه و موزیک ویدئو آغاز کرد. در سال ۲۰۱۵، او اولین فیلم برجسته خود را به نام بنگ گنگ (یک داستان عاشقانه مدرن)، کارگردانی کرد که در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به رقابت پرداخت. وی پس از آن شروع به ساخت فیلم دختران آفتاب کرد که نامزد جایزه نخل طلا شد و بازیگرانی مان ... ادامه ...

اوا هوسون (به فرانسوی: Eva Husson) کارگردان و فیلمنامه‌نویس اهل فرانسه است. او حرفه خود را به عنوان یک بازیگر پیش از کارگردانی فیلم کوتاه و موزیک ویدئو آغاز کرد. در سال ۲۰۱۵، او اولین فیلم برجسته خود را به نام بنگ گنگ (یک داستان عاشقانه مدرن)، کارگردانی کرد که در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به رقابت پرداخت. وی پس از آن شروع به ساخت فیلم دختران آفتاب کرد که نامزد جایزه نخل طلا شد و بازیگرانی مانند گلشیفته فراهانی و امانوئل برکو در آن به ایفای نقش پرداخته بودند.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram